Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Kako sprejmete odločitev?
Sam se odločim in potem skomuniciram naprej.
Sprejemanje odločitve izkoristim kot trening mojih podrejenih.
Delegiram primernemu članu teama, da sprejme odločitev.
Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Ko vaši zaposleni ne odreagirajo tako kot si vi želite, vi:
Pomagam zaposlenemu razumet, kako lahko naslednjič naredijo bolje.
Jim dam jasno vedeti, da njihova dejanja imajo negativne učinke.
Ignoriram situacijo - se bo že samo rešilo.
Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Katera od napisanih trditev velja za vas?
Verjamem v princip “dejmo malce napet vse skupaj” in potem definirate svoj pristop
Osebno vlagam v uspeh mojih zaposlenih.
Rad imam “roko” nad vsem in moja beseda je zadnja.
Tvoj voditeljski stil je podoben poslovnežu in investitorju Warrenu Buffetu, ki sprejemanje odločitev večinoma prepušča svojim podrejenim.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Tvoj voditeljski stil je podoben Howardu Schultzu, uspešnemu direktorju in investitorju. V center svojega delovanja postavljaš čisto vsakega člana ekipe, ki jo vodiš.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Tvoj voditeljski stil je podoben stilu režiserja Ridleya Scotta. Brez tebe se ne zgodi nič in vsi delajo to, kar rečeš ti. Imaš občutek, da moraš biti del vsakega koraka v procesu.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Vsi vemo, da je zaupanje eno od najpomembnejših čustev našega socialnega življenja. A lahko sistematično gradimo sebe kot zaupanja vredno osebo? Prepričani smo, da lahko.
Mi nekomu zaupamo (ali pa ne), drugi zaupajo nam (ali pa ne). Iz česa pa je zaupanje pravzaprav sestavljeno? David H. Maister je skoz leta raziskav prišel do zaključka, da se ljudje pri oceni zaupanja do nas neprestano sprašujejo o štirih segmentih našega vedenja:
📣Verodostojnost (Besede)
🛠Zanesljivost (Dejanja)
💚Empatija (Čustva)
🌍Osebna usmeritev (Motiv)
Na vsakem segmentu posebej se lahko izboljšamo, največjo teži pri vsem pa imajo motivi našega vedenja. Ljudje izjemno cenijo, če pri svojih aktivnostih upoštevamo tudi njihove interese ter to izkazujemo skozi besede, dejanja in čustva pri komunikaciji. Zaupanje je rdeča nit programa Leader in Flow, kjer udeleženci sistematično gradijo svoje zaupanje z osebami, ki so jim v osebnem in poslovnem življenju najbolj pomembne.
Na katerem od teh segmentov lahko TI izboljšaš zaupanje do tebe?