Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Kako sprejmete odločitev?
Sam se odločim in potem skomuniciram naprej.
Sprejemanje odločitve izkoristim kot trening mojih podrejenih.
Delegiram primernemu članu teama, da sprejme odločitev.
Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Ko vaši zaposleni ne odreagirajo tako kot si vi želite, vi:
Pomagam zaposlenemu razumet, kako lahko naslednjič naredijo bolje.
Jim dam jasno vedeti, da njihova dejanja imajo negativne učinke.
Ignoriram situacijo - se bo že samo rešilo.
Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Katera od napisanih trditev velja za vas?
Verjamem v princip “dejmo malce napet vse skupaj” in potem definirate svoj pristop
Osebno vlagam v uspeh mojih zaposlenih.
Rad imam “roko” nad vsem in moja beseda je zadnja.
Tvoj voditeljski stil je podoben poslovnežu in investitorju Warrenu Buffetu, ki sprejemanje odločitev večinoma prepušča svojim podrejenim.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Tvoj voditeljski stil je podoben Howardu Schultzu, uspešnemu direktorju in investitorju. V center svojega delovanja postavljaš čisto vsakega člana ekipe, ki jo vodiš.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Tvoj voditeljski stil je podoben stilu režiserja Ridleya Scotta. Brez tebe se ne zgodi nič in vsi delajo to, kar rečeš ti. Imaš občutek, da moraš biti del vsakega koraka v procesu.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Občasno se je ob vsakodnevnem norenju potrebno ustaviti in vprašati:
Zakaj sploh delam to, kar pač delam? Kaj je vir moje motivacije?
Motivacija je sporočilo v naših možganih: »Hej, dvigni se in naredi TO stvar, pomembno je za tvoje preživetje!« Če je sporočilo dovolj prepričljivo, TO dejansko tudi naredimo. Kdaj pa JE DOVOLJ prepričljivo?
Človeka poganja osnovna evolucijska potreba po preživetju. Da bi si zagotovili večjo verjetnost za preživetje, vsi mi nabiramo čim več resursov – denar, hrano, trajnejšo lastnino, družbeni status in moč. Na začetku je pomembno, da jih imamo dovolj zase, ko pa presežemo to osebno imaginarno mejo, jih nabiramo še za svojo skupnost: partnerja, otroke, sorodnike, sodelavce, podjetje, celotno družbo. Do resursov lahko pridemo na dva načina: lahko se za njih borimo z drugimi in jih premagamo v boju za omejene resurse, lahko pa se odrečemo temu boju in nove resurse ustvarjamo sami. Temu v moderni družbi rečemo inovativnost, kreativnost. In tu se skrivajo resnični potenciali, ki jih moramo aktivirati.
Dokler so naši osnovni motivatorji zunanji, nas motivira denar, lastnina, sex, slava, status. Nobelovec Daniel Kahneman je ugotovil, da so ti motivatorji v direktni korelaciji s prihodki vse do določene meje (v ZDA 75.000$/leto).Takoj, ko se prihodki povečajo nad to mejo, bazične, zunanje motivatorje, zamenjano notranji motivatorji. Kar naenkrat nam je bolj pomembna
In na tej stopnji postane igra, ki jo imenujemo človeško življenje, zares zanimiva. Tu nastajajo najboljše ideje, ki nam omogočajo kreiranje novih resursov, predvsem pa izjemno povečajo občutek sreče in zadovoljstva z življenjem.
Na Leader in Flow se v praksi ukvarjamo s prehodom udeležencev na aktivacijo prej omenjenih notranjih motivatorjev, kar jim omogoča kreativnejše upravljanje svojega delovanja in delovanja ekipe, ki jo vodijo. Posledično to pelje k višji stopnji sreče in zadovoljstva.
Te zanima, kako delovati na lastnih notranjih motivatorjih?